söndag 29 maj 2011

Väntar...

I dag är det Mors Dag!
I dag kommer Johanna!
I dag skall vi äta hemgjord smörgåstårta!
Grattis alla Mammor!

*************
Min Utmaning!

Maj

Lindesbergs Turistbåt Råsvalen som har sin angöringsplats
utefter Lindeån där jag brukar fota!

********************

Var till vet med min hund i onsdags då han fått en knöl i rumpan.
Det ser ut som en rund boll av ngt ljust rosa.
Tumör sa hon!
Hjärtat började bli dåligt så hon ville inte söva för att ta bort den eftersom han då
 kanske inte vaknade ngt mer.
Dessutom såg han lite dåligt p.g.a. en begynnande starr.
Ok
Han är visserligen snart 13 år (i september) men jag hade ju hoppats att det skulle gå att operera.
Tungt!
Jättetuungt!
Min bästa vän är sjuk.
Önskar så att jag kunde vakna en morgon o knölen vore borta bara o Walle vara frisk igen.

Nybadad Walle  2011
**********
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. hej
    vackra foton från lindesberg.
    Men vad sorgligt med walle, är han pigg iaf ?

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är det sorgligt när ens djur blir sjuka och man vet att det bara bär iväg åt ett håll.
    Hoppas iallafall att Walle får en bra resterande tid tillsammans med dej.
    Kram!

    SvaraRadera