torsdag 5 maj 2011

Här händer det just ingenting

Jo jag har ju varit på Arbets-EKG o det gick ju bra då...
Fick lite nya mediciner o nu börjar jag vänja mig vid dem - tror jag.
blodtryckssänkande o det
Skall på hjärtröntgen också.
Kallelse kommer.
Hoppas att läget stabiliseras .
Sömnad?
Njae - har just inte blivit NÅGOT Alls...
Måste skärpa till mig lite tror jag.
Mycket annat som händer.
Barnbarnsdop o dotter från KPH kommer m respektive o vi ska alla åka till Sthlm för dopet.
Alla dvs även min yngsta dotter m respektive.
Det skall bli så roligt att få komma upp o se alla barnbarnen nu det var ett tag sedan sist.
Orken att kunna resa har ju inte varit så stor få rjag erkänna.
Men nu ska vi åka bil större delen av vägen o då går det lättare.
Kramelikramisar alla!
Var rädd om er o varandra!!!


4 kommentarer:

  1. Det blir nog bra ska du se med hjärtat... Och ta en dag åt gången,du får ju alltid lite gjort .Allafall när man lyssnar på dej i telen ...tänk på alla de små sakerna du gör...lägg ihop dem så har du gjort mycke :) ha det bra :)

    SvaraRadera
  2. Gulle dig så gott det låter att bli lite peppad...TACK!

    SvaraRadera
  3. Ja, även när man tycker att inget blir gjort så har man ofta åstadkommit lite grand iaf!
    Du får titta lite runt på bloggarna och samla ideer till blivande projekt!
    Fortsätt nu att krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Var rädd om dig oxså..att orken eller lusten tar slut är fullt naturligt!!!Kram

    SvaraRadera