måndag 16 maj 2011

Så var det den där första dagen på "arbets"veckan....

Sickna hårklyverier...haha...
Jag har nog berättat om mina grannar  på bottenplan.
Butiken
"Skattkistan"
kallas den -
det är en second hand butik med mycket roligt o bra grejer till bra priser.
De ville ha någonting med sin logga på - men visste inte riktigt vad ett tag.
Men nu hade de bestämt sig för en väska.
Linda hade en som hon tyckte var en bra modell.
Jag fick titta lite på den o sedan göra lite efter hurjag kom ihåg hur den såg ut.
Nåväl - jag gjorde 2 stycken som de tyckte om.
De ställde upp sig utanför butiken så jag fick ta kort på dem o de godkände detta kort för att sätta ut här på min blogg.
Tjejer med mycket humor o gott humör o mycket trevliga.
Så här blev det...

Linda till vänster och Kitty till höger utanför butiken..
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra!

3 kommentarer: