måndag 30 maj 2011

Fel på möjligheten att kommentera här på blogspot!

NU har jag suttit o försökt att kommentera  o kommentera o kommentera på alla
möjliga o omöjliga bloggar här på blogspot!
JAG GER UPP!
Det funkar bara INTE!
Så i stället så får jag skriva här i min egen blog.
Jag hoppas ni alla mår bra o har det gott med ert skapande!
Väldigt inspirerande att se era alster men såååå tråkigt att inte kunna kommentera någon.
Har inte hittat vart jag skall vända mig heller för att skriva till de ansvariga att det inte fungerar,
har ju sett att fler inte kunnat skriva/kommentera....Nåväl -
Ha det så+ bra nu alla o var rädda om ero varandra!!!
Kramelikramisar...........


1 kommentar:

  1. Ha det bra själv. Jag lyckas kommentera bloggarna men fler har samma problem som du, vet inte varför.
    Kram

    SvaraRadera