onsdag 1 juni 2011

Otäck upplevelse i går...

Hujedamej så ruggigt det var i går...
Då var jag till USÖ för arbetsEKG och hjärtröntgen.
Arbets EKG:et var otäckt.
Jag fick ngn medicin insprutad som skulle stressa
hjärtat och det var riktigt otäckt måste jag säga.
Det kändes som kramp i bröstet o som om jag inte kunde andas alltså inte fick någon luft.
Jag trodde ärligt att NU är min sista stund kommen.
Det kändes precis som när jag fick hjärtinfarkten.
Reagerade tydligen ovanligt starkt på medicinen.
Sedan fick jag gå ner till hjärtröntgen eller  de tar bilder av hjärtat från olika håll, men först fick jag ngt färgämne radioaktivt tydligen som jag fick insprutat det med.
Men där nere var deet lugnt. Det skulle ta ca 25 min men tog nästan en tim...
lugnt o fridfullt höll nästan på att somna...hihi..
Var väl chocken fårn tidigare som gjorde det.
Men i dag mår jag bra igen.
Skönt det!
Här skiner solen glatt mellan de gråa molnfälten så det blir nog en bra dag.
Kramelikramizar alla !!!
Ta hand om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Usch vad otäckt. Inte visste jag att de stressar upp hjärtat på det sättet, det verkar farligt.
    I Malmö har solen varit framme hela dagen men det blåser isiga vindar.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, låter riktigt otäckt!!!
    Jag hade en medicin en gång som tillsammans med min allergi medicin kunde göra att hjärtat slog för sakta. Det var heller inte skönt!
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera