måndag 13 juni 2011

Lång tid som gått...

Hejsan hoppsan!
Jag har ju inte  varit speciellt aktiv på nätet sista tiden.
Det har varit alldeles för mkt åska o annat elände i luften
så mitt modem ville leva lite mer riskfritt ett tag. Jag har således varit "nätlös".
Mkt olika saker har jag gjort ...
Sytt lite
Do-ReDo
av ett par gamla jeans o lite logga på en påsydd ficka.
Överlämnad o godkänd..."Klockren" blev kommentaren...
Har varit  ute o gått när vädret har lämpat sig...
Vi har också varit ute o grillat på ett härligt ställe i går.
 

Fredrik,Isabel,Ishaan o hennes kompis Riina o så jag o Walle förstås.
Vi var på ett ställe som heter Järleån..

Kanonställe!
Blommor fanns det en del..
Det blev en ganska fin glödbädd att grilla korv på också.
Efter att traskat omkring lite så drog vi hemåt igen..
Walle var rätt så trött då...
Han ville nog helst hem o sova igen så vi tog oss en skön lunk hem
Det hade varit en skön dag - precis som veckan som gick.
Hoppas ni också haft det skönt!
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni haft det, Walle och du.
    Usch då, åskat har det gjort här också. Speciellt en kväll var det så att jag blev lite rädd när det kom rakt över husen. Jag brukar gilla att titta på blixtarna och höra mullret men den kvällen kom det för nära. Annars har det varit ganska lugnt här nere.
    Kul att ha dig tillbaka på nätet igen.
    Kram Carmen

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha haft det trevligt och mysigt trots allt!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  3. myyysig bild Walle ser så gullig ut

    SvaraRadera