lördag 22 oktober 2011

Veckoslut

så var det ja....
suck...
tror helgerna är såå genomtråkiga för det mesta så jag vet inte vad...
Jag har mitt  - o alla har sitt...
Gråtrist väder med regn emellanåt så man inte får  någon lust alls att gå ut.
Inte har jag någon större geist att göra ngt heller.
Det är banne mig som om luften gått ur mig.
Trött o vill bara sova...
men se det får jag inte - för då kan jag inte sova i natt. fniss
Men jag kollar i alla fall lite på nätet runtikring.
En massa tjusiga broderimönster o andra urtjusiga kviltar både
här o där.
Vill ha vill ha vill ha...
massa fina vill´s överallt - men det håller inte det heller -
man kan väl inte köpa ALLT man ser heller, någon måtta får det allt va.
Jo visst ja - köpte ju nya broderier i går ska kanske ta o testa dem...
Bra de här.
Har man ingen o dryfta ideer med så får man ideer av att skriva om dem kanske.
Kramelikramisar alla!!!
Ha en trevlig helg nu o var rädda om er o varandra!!!


1 kommentar:

  1. Så är det; alla har sitt. Visst är det tråkigt när alla "gömmer" sig inne i sina egna holkar när helgen och hösten kommer!
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera