söndag 30 oktober 2011

Var på "rymmen"

I går var jag på rymmen från sybordet med Leena -
hela dagen!
Vi var till Örebro - både inne i stan o ut till Marieberg.
Vi fyndade en del o fikade  lite.
City Gross som nyss öppnat i Örebro var vi också in o besiktade.
Fanns otroligt mkt där både det ena o det andra.
Blir kanske mer besök.
Jo
jag har faktiskt sytt på overallen också.
Fodret är färdigkviltat efter inga regler alls -
det är också så gott som hopsytt ...
Yttertyget är inte klart än men nålat klart för sömnad.
Fodret kan jag visa bild på o lägga in via mobilen...
så det kommer snart hit också..hihi
JAG KAN ju helt enkelt inte kvilta eftersom jag aldrig gjort detta förut o
dessutom är nog min gamla Husqvarna maskin För gammal för  att
det skall fungera bra - så efter all möda o besvär så får jag nog ändå
vara rätt nöjd.
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!!


PS
Hade ju nästan glömt - utmaningen i okt. Men här är bild på även den.
Fodrets insidor är olika mönster på varje del - men de funkar ....

3 kommentarer:

  1. Härligt med shoppingdagar!! Fyndar man dessutom är det ännu bättre.Söt utmaning!!Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Anki!
    Tycker att du fått ihop den lilles dräkt väldigt bra!!!
    Kul att det funkade!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint mamma :) kramar

    SvaraRadera