söndag 9 oktober 2011

Ishaan present o grattning

Det blev stressat värre i går då jag skulle till Ishaan.
Hon fyllde ju 10 så det var på sin plats med ngn form av present.
Det va egentligen ett mkt bra förslag med lapptäckspåsen med godis -
men -
hon är dålig på att äta godis så det  va nog ingen hit med godis.
Det fick bli en broderad handduk i stället.
Typ dusch handduk.

Lite skrynklig efter inslagningen...
Men en "go" kommentar blev det i alla fall.
-Tack snälla Anki nu har jag en "egen" handduk och som  jag får plats i Tack!  o så en stor kram till.
Då känns det gott.
Gott var det som bjöds också.
Inte bara tårta utan det va lunch innan också..
Lax (regnbåge)som va tillagad i bananblad o köttgryta o min favvo "Lumpia"
Det är som vårrullar o dessa fylls med köttfärs o riven morot o är sååå goda.
Isabel kommer från Fillippinerna så hon har mkt god mat hon lagar som är från hennes land.
I dag ska jag försöka få tag i strumpstickor nr 4 ...(söndag jue)
Mina har försvunnit någonstans så... annars kommer jag ju just ingenstans med min stickning.
Alice är jättenyfiken o frågar hela tiden - fniss hon vet ju med sig att jag rätt
vad det  är glömmer bort o så försäger jag mig...
Kramelikramisar alla !!!
Var rädda om er o varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar