söndag 2 oktober 2011

En snabbvisit mellan aktiviterna i helgen...

Tack snälla Maja för scrapsen - kan nog bli en del av ;-)

glömde september månads utmaning...
tagen med min mobil


Dåligt väder var det också.
Jag har också haft fullt upp med att testa ett väskmönster.

Jag är ju novis o dessutom tänkte jag mig inte för då det gäller
trådfärg eller annat.
Bra storlek blev det i alla fall.
Testade med 2 pärmar i den o de fick gott o väl plats.
Blir nog lagom som weekendväska el dyl.
Så nu återstår foder o lite renklippning o sedan blir det nog dags för att göra en
väska "på riktigt".
Mönstret till denna hittade jag på

De har mkt fint där.
Även denna bild tagen med mobilen...
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. Du är väldigt duktig och kreativ, den blev ju jätte fin... tänk om jag ändå var så duktig

    SvaraRadera
  2. Vilken stämningsfull bild på båtarna. Jag har helt kommit av mig med mina "balkongbilder".
    Väskan är jättesnygg och verkar praktisk. Det mönstret ska jag ladda ner för kommande behov.

    SvaraRadera