fredag 14 oktober 2011

Sommar o sol ....

inte...
men väl sol.
Men tänk om vi hade haft sommar o sol året runt...
undrar om jaginte skulle skna hösten o vintern o våren då?
Tror det.
Man är ju en alldeles för mycket vanemänniska för det tror jag.
Har varit ute på en morgonpromenad.
Det var inte alls lika trevligt som då jag gick med Walle.
Usch - vad jag saknar honom....
det blev så tomt här hemma utan att han kom vankandes efter mig då jag gick mellan rummen.
Men man vänjer sig väl.
Får trösta mig med att .
han är på ett bättre ställe o har det mysigt.
***********
Har funderat lite över om man kan göra microsmå rutor i lappteknik???
Kanske måste sy för hand då? Eller inte.
Har bestämt mig för att försöka mig på att göra ett iphone fodral.
Skulle ju vara kul om man lyckades göra små rutor till det.
Bara o sätta igång.
Får ta ngn enkel ruta så det inte blir för pillrigt.
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar