torsdag 13 oktober 2011

Torsdagskväll

I går var nog en liten slappardag- ellr- inte...
Leena kom in en sväng .
Oväntat besök fick jag också.
Jag hade för några år sedan broderat hennes hunds namn på ett utställninstäcke. Nu kom hon o undrade om jag kunde stygnsätta en logga åt henne. Hade inte tidigare fattat att hon var veterinär men nu vet jag det. Hon ville ha det som ett tygmärke - får se hur det blir... Var ett tag sedan jag stygnsatte nu... Ska nog funka o bli en liten utmaning.
Apropå utmaning...
Nu börjar det synas att det är höst...



Towa var oxå på besök med Alwin. Han tycker ju han är liten o får plats på armstöden till fåtölen . Men gillar ju "farmor" så han sitter gärna bredvid i fåtöljen. Alwin är hennes " svärdotters" hund.
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra

2 kommentarer:

  1. Tänk att de stora inte förstår att de nästan inte får plats. Rolig bild;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder både på hunden och den vackra vattenbilden.

    SvaraRadera