tisdag 11 oktober 2011

Solskensdag - solskenshumör...

Nästan i alla fall...
Inspirationen hoppar fram.
Dock ej till att va kreativ - vill nog mest bara gå ut o gå.....
Se upp solen snart så kommer jag !
;-)
Stickningen går framåt i alla fall det blir lite varje dag.
Jag får ju inte sitta  så långa stunder åt gången för då blir det väl tvärstopp i stickandet igen.
Isch !
:-(
Tänk så mkt man ska ha i hvuudet jämt.
Det känns som en överfylld papperskorg ungefär.
Dags att rensa ut.
Dvs - åstadkomma ngt av alla ideer som finns där.
Kommer tid - kommer råd heter det väl.
Kramelikramsiar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. I söndags tog vi en kort paus i din stad för att köpa litet färdkost på vägen hem från Kumla. Då fick vi syn på en härlig smal gata med gamla hus och mysiga affärer, så pausen blev inte kort utan ganska lång. Vi måste ju se hur "nästa hus ser ut". Vi har redan bestämt att till våren då det är varmt ska Linde få ett riktigt långt besök. Jag som trodde det var en trist liten håla. Så fel jag hade.
    kram

    SvaraRadera
  2. Nu ska jag ta lilla vovven på promenad!
    Sedan blir det sticka!!!
    kram i solskenet!

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt med solen det bara spritter hela kroppen. Endine och jag sa häromdagen att hösten är inte så dumt bara det kunde bli vår efter hösten i stället för vinter. Jag försöker få till en blogg men det går inte så bra.
    Ha det så gött och var rädd om dig.

    SvaraRadera