måndag 17 oktober 2011

Bättre sent än aldrig...

Efter mycket knepande o knåpande
Så har jag nu äntligen lyckats med
Att göra ett iphone fodral - eller vad det nu blev lämpat till.
Jag har provat så en iphone passar så
Jag är nog rätt så nöjd med mig själv. Tror jag.
Tack Maja för alla scrapsen - fodralet är gjord av dem - även fodret. En ganska tunn men rätt så stadig vadd är det mellan lagren. Stängningen kommer från ett skrotat glasögonfodral.
Det va pillrigt ( med PP 0 kviltning) men himla kul att göra...
Nu är kl rätt mkt känns det som o kudden kallar.
Natti natti o kramelikramisar!!!
Var rädda om er o varandra !!!

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att se att det faktiskt blir något av mina scraps!!!
    Jag är bara lite förundrad över varför det inte blir något av dem från min sida!
    Detta var SÅ roligt att se, Anki!
    Vad snyggt det var!!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. vart super fin irl och även på kortet ;)

    SvaraRadera
  3. OCH jag fick den!!!!
    1000-tack Anki!!!
    Du må tro att jag blev överraskad!
    Har en sax som passar perfekt i den och med en trådrulle och några nålar så är den perfekt att ha med till Afrikagruppen när jag ska sy lukkekanter!
    Perfekt att inte behöva ha med en stor nesse med grejer! TACK!!!

    SvaraRadera