söndag 22 januari 2012

Söndag ...

Isch !
Jag känner mig ganska så kass faktiskt!
Jag har inte lyckats med att vara ett dugg kreativ alls! Det är så jag skäms...
Jag som alltid "varit i farten" ... Dvs - nästan alltid i alla fall.
Men nu är det som om luften gått ur mig alldeles. Har inte ens " orkat" kommentera eller knappt ens läst andras bloggar ... :-(
Då är det illa ..
I går sov jag nästan bort hela dagen o har ändå sovit hela natten! Inte illa...
Men jag lovar att jag ska ta mig i kragen - måste ju göra klart UFOn o andra projekt jag till o med köpt materiel till... Det kan ju inte bara ligga där o stirra mig anklagande i ögonen - eller hur !?
Jag var i alla fall lite nyttig till frukosten i dag... Keso o clementin - riktigt gott faktiskt - jag som inte gillat keso alls ;-)
Känns bra!
Lite energigivande får jag hoppas!
Skall inspektera vad jag skall starta med efter " semesterledigheten" ;-)
Känner mig ju lite sugen o börja med ngt i alla fall ...
Ha de gott alla!!!
Kramelukramisar!!!
Ta hand om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. Ta hand om dig med,Anki!
    Lite dagsljus får kanske i gång dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ta det lugnt-i morgon börjar en ny vecka o nya tag ;)
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Godt ikke alle dager er like.......
    Maten ser fristende ut og bloggen din har gitt meg inspirasjon :-)

    SvaraRadera