måndag 2 januari 2012

God Fortsättning!

Jag önskar er alla en riktigt god fortsättning på det nya året.
Det började ju bra med lite snöfall.
Men i dag regnar det o tinar bort snön.
Mycket gjorde jag innan jul o en bilder har jag lagt in
 - men -
Datorbyte i dagarna gör att jag inte kan göra så mycket än..
Det är mycket som skall flyttas o få att fungera igen.
Nåväl  - bara att kämpa vidare...

Noah fick stickat set med vantar o sockor till också
i Julklapp förstår...


Nu ska jag se om jag kan skrapa ihop bitarna av mig själv o åstadkomma ngt kreativt ...

Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om ero varandra!!!

4 kommentarer:

  1. God fortsättning till dig också Anki!
    Ta hand om dig!
    kram

    SvaraRadera
  2. Nu tar vi nya tag när det är nytt år...
    Tack för sällskapet vid en god Lunch idag (tisdag)
    den första tillsammans i år. Vi får hoppas att det blir många fler......

    SvaraRadera
  3. God fortsättning på det nya året

    SvaraRadera