torsdag 26 januari 2012

Hindersmäss

 Hindersmäss i Örebro med Johanna blev en jättetrevlig dag! 
Vi kollade runt lite i affärer och på själva marknaden o så åt vi lunch på Jensens o tog en fika på Wasa konditoriet!
Vi tog en vända till på marknaden o passade på att kika in i lite fler affärer efter vägen...
 Sedan var det dags för mig att resa hem igen. 

Tänk!
Varenda gång jag varit i Örebro får jag ont i ryggen???!!!
Kan inte förstå för det spelar ingen roll vad jag har på fötterna
ONT gör det i alla fall...nåja -jag haltar ju fortfarande lite
 p.g.a. knäskadan så det kan ju bero på den förstås...
Skräp! 
Hemma igen o vid gott mod o glad i hågen efter en
supertrevlig samvaro med dottern.
DET är värt massa det!
Tack Johanna för i dag! o för att du tar dig tid med mamma!
Kramelikramisar alla!
Var rädda om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt att vara ute på tu man hand med dotra!!
    Nu får du vila knät och ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv mamma! Det va minsann en väldigt trevlig dag! Kram!

    SvaraRadera