fredag 13 januari 2012

Johannas födelsedag i dag

Jag har varit o grattat henne i dag.
Jättetrevligt var det .
Hon fick kängor av Niklas o mig o så fick hon ngt jag aldrig gjort förut.
En "throw" tror jag de kallas för litet lapptäcke med fleecebaksida . Lagom att svepa om sig lite i soffan.
Den modellen av rutor har jag aldrig gjort tidigare . Windows ? !?
Broderade 12 katter o 12 hundar på olikfärgade tyger med olikfärgade broderier. ....
Kul var det o göra i alla fall ;-)
Snorkallt ute o blåsigt men ingen snö..
Utmaninsbild på turistbåten från häromdagen ..
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra !!!

2 kommentarer:

  1. En jättefin kvilt du gjort!!!
    Hon ser ju så lycklig ut! Det är bra jobbat, Anki!
    Att ge bort ett stycke glädje. Det är lycka!!
    Kram

    SvaraRadera