lördag 7 januari 2012

Nyårströtthet!

Hjälp var det gamla året så jobbigt ?!?
Jag kan somna sittandes vid datorn - ja till o med nästan stående !
Så detta året börjar nog inte så bra..
På fredag den 13 ! Jan fyller min yngsta dotter år - 29 - så "stor" hon blivit;-) o jag blir bara skrynkligare !
Men det är ju så det ska va ... ;-)
Börjar dock förstå vad de menar med frågan vad man önskar sig - man har ju allt! Så även barnen ...Numera ...
Men - jag håller på att klura på ngt som är lite speciellt - för henne .. Mer kan jag inte säga just nu ;-)
Har ju en vecka på mig - kanske - beror på vilken dag jag ska åka till henne förstås - som hon vill alltså . Det får lösa sig..
Har fått nåt idiotryck igen nu - har broderat!
Har hittills gjort 12 katthuvuden - olika raser o 8 hundhuvuden ( fattas 4 ) ... I RW .. Får se vad det blir...
OM det blir ngt ;-)
Nehej - lite kläder o nya ryck en stund
Känns som en bra ide' ...
Kramelikramisar alla !!!
Var rädda om er o varandra !!!



3 kommentarer:

  1. Åren går fort...det e på barna man ser att man blir gammal ...ja allafall äldre ;)
    Broderierna blir bra :) duktig du e ...
    Och du ska se att du snart får orddning på alla negativen oxå :)
    Simma ugnt så hörs vi
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Det går ju så snabbt nu!
    Konstaterade igår att det är 31 år sedan jag gick i 9:an!!!
    Ha det och sov gott;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag brukar också vara den som förvånas över hur gamla mina barn är. Glömmer ibland att jag också blir äldre och lika fort som de. :)
    Till våren fyller vår äldsta dotter 39 år. Åååhhh fy för attan, visst låter det väl mycket!?!? :)
    Kram

    SvaraRadera