söndag 15 januari 2012

Semestertider?

I går for den lilla familjen med yngsta barnbarnet Noah Alice o Allan till Thailand ...
Noah klar för Thailandsfärden på flygplatsen
Oooiiiio!
 Jag tycker det är tufft gjort att resa så långt o till så pass varma breddgrader med ett så litet barn - 5,5 mån ... Men det är ju jag det.. ;-/
Jag kommer säkert o ha hjärtat i halsgropen tills de kommit hem igen om en mån...det värsta är väl kanske inte ATT de åker - utan att jag inte får se honom så ofta o tala med dem i telefon :-(
Jag får väl vänja mig ;-)
Vårt svenska väder är ju fortfarande väldigt varmt för årstiden .helt otroligt!
Skönt är det dock .
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!!
Medan jag väntar på att få höra att de kommit fram ordentligt - de borde vara i Bangkok snart ...
Utmaningen jan 2012

2 kommentarer:

  1. Oroa dig inte. Vi åkte med 7 veckors baby och 2,5-åring till Mallorca där det var närmare 40 grader just då och det gick hur bra som helst.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tufft gjort!
    Det går säkert bra!
    Ha det gott här hemma!
    kram

    SvaraRadera