onsdag 25 januari 2012

Rugguggleväder...

Känna ruskigt ruggigt ute i dag- inge promenadväder för min del i alla fall...
MEN- jag har nog ätit godaste maten på länge i dag ändå .
Matide torka har de ju varit ett tag , Johanna har talat mkt om hur god GI-kosten faktiskt är. Så i dag fick jag ett ryck...
Baconlindad kycklingfile med lite grillkrydda o vitlök ovanpå en bädd med grillade grönsaker o svisch in i ugnen- gissa vad GOTT det blev. Mmmmums filibaba!!! Fast jag fuska lite o gjorde lite bearnese sås till. Provade både med o utan sås o de va lika gott vilket som ;-)
Nu har jag tagit en liten snabbsväng till Hemköp här nere o de blev pricken över i:et. Nu får det bli en kväll framför tv:n i allsköns ro...
Snacka om att ha en slappardag ;-)
Kramelikramisar alla!
Var rädda om er o varandra!!!

1 kommentar:

  1. Det lät gott det där.
    Här har det blivit två promenader och en massa städning!
    Fast visst var det rugguggleväder!
    Kram på dig!

    SvaraRadera