måndag 24 januari 2011

Som vanligt....

Sitter jag o hänger här framför datorn.
Lite avkopplande är det allt .
Roligt är det också när man hittar nya intressanta sidor lite här o där.
En bra "pysselsättningsterapi" när man vill få tiden att gå.
Ja jag menar om det är för kort tid för att dra fram sömnad eller mönsterritning eller ngt sådant eller till o med om man skulle brodera ngt på broderimaskinen.
Tänk vad mkt fint o vilken kreativitet det finns.
Underbart!!!

Näe det blev ingen resa till Öret...
Det biddede ett gott mål mat o tårta o trevligt sällskap i stället.
Det snöade o ja det kändes allmänt B så det fick bero.

I dag är en ny dag o i morgon då...
ja då kommer det en till
får vi hoppas.
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Tiden kan rinna iväg alldeles väldigt när man börjar surfa runt på nätet. Det är så lätt att man slinker iväg till en ny (för en själv) blogg via någon man brukar följa..... och där hittar man något annat som man vill kolla och vips! har det gått flera timmar.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag håller med Birgitta så där är det ju!
    Man går in och hittar en länk följer den och till sist så vet man knappt vart man kom ifrån!
    Jag måste ta det lite lugnt med datorn eftersom jag inte får något sytt om jag sätter på den för tidigt på dagen!!!
    Ha det gott!
    Maja

    SvaraRadera