torsdag 27 januari 2011

I dag är en ny dag...

Undrar vad denna dagen har att bjuda på?
Jag har en bild som jag inte kunnat lägga in på zoominen...
Jag startade ju en egen "utmaning"
Ta ett nytt kort varje mån på samma motiv.
Tagen från Prästbron här i Linde.
Det var ju t.o.m. strålande sol den dagen.
Nu i januari är den tagen.
Jag saknar verkligen zoomin måste jag få säga-
så nu har jag halvt om halvt funderingar på att bet o vara kvar där, ett tag till i alla fall.
Vi får se hur det blir.
Här är ju inte så lätt att göra så värst mkt.
Jobbigt med bilder o allting.
Svårt med kommentarer o att svara på en kommentar.
Fattar nada!
Kramelikramisar o ta hand om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. vacker vinterbild, håller med dej på ett vis lite krångligare med foton med bloggen, men man lär sig

    SvaraRadera
  2. Din bild är så härligt vintrig.
    Som du vet håller jag helt och hållet med dig om att det är krångligare här och svarafunktionen är verkligen saknad. Men jag stannar kvar här och kämpar. Det blir för dyr med så mycket pengar till zoomin.

    SvaraRadera
  3. Fint kortet var :)
    Hörru nu får du inte ge upp denna sida-jag e ju här oxå ;) vi fix it...Kram

    SvaraRadera