onsdag 19 januari 2011

Blev inte som tänkt....

Tänkte ju åka till "Öret" i går - men så blev inte. Blir nog  i morgon i stället.
Mår lite tokigt...det liksom känns som övertryck i skallen o susar i öronen...haha så tokigt det låter.
Lika bra o va hemma i dag då. Det blir ju alltid lite av stress då man ska fara omkring.
Fick inget nyttigt gjort  i går heller, så det känns lite som att svika sig själv i det läget. Jag som har så mkt planer  - men - har liksom kommit av mig lite. Får nog försöka komma igång igen - det här håller inte i längden.
Gillar ju att sy små bebiskläder så jag får väl leta fram ngt urgulligt o lättsytt o börja med. Då blir ju skaparglädjen lite större o få det färdigt med.
Men - MEN - då kommer det stora ???
Vad 17 har de på barnen nu för tiden?  Skall det vara svart med döskallar eller kan man göra i lite mer traditionella färger o mönster. Typ som det varit lite förr. På 70 o 80 - talet alltså. Då mina pojkar o flickor var små???
Bodys vet jag är populära - men annars då? Visst , praktiska kläder ska det väl vara - typ inte sparkbyxor m fot o knäppning på axeln -kankse "strumpbyx modell"  alltså liten midjebyxa m fot.???
Eller  va?
Va? Är jag alldeles snurrig nu? Kan man inte göra vad som helst? Hihiii...kan kan man väl - men används det? det är frågan?!!!
Kramelikramisar alla o var rädda om er o varandra!!!

1 kommentar:

  1. Haloj
    Gör lite gott o blandat det brukar gå hem...
    Det du gjort innan och nu som du sydde va fint!
    Kram//Leena

    SvaraRadera