lördag 22 januari 2011

Grrrr......

Det verkar som om det INTE vill fungera så  bra ngnstans.
Rackarns elände då...
eller också beror alla problem på att jag är för korkad.
Vilket fall som helst - jag ger snart upp -  med alla idiot grejer jag gör så blir det säkert bara ett evinnerligt TOK
Näe...jag är itne deprimerad o allmänt håglös jag är bara trött på att göra en massa fel.
Har kanske för bråttom ibland.
NÅVÄL
nu slutar vi gnälla o tar ngt roligare att engagera mig i.
T.ex.
Kanske kanske kanske
skall till Örebro i dag.
En tjej jag talat med via nätet lite här o var kommer till Öret i dag. Så kanske det skulle bli en träff där.
Det är alltid roligt att träffa de man har kontakt med via nätet , i verkligheten.
Får se hur det blir.
Jag måste ju gå hemifrån en halvtimme innan jag skall åka med tåget i så fall.
Jaja vi får se hur det blir men lite spännande är det allt!
Kramelikramisar alla  o var rädda om er o varandra!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar