måndag 17 januari 2011

Halt o otäckt att gå ute....

Usch vad otäckt halt det var ute - man fick akta sig för att gå där det itne fanns sand...det låg ju lite i alla fall.
Jag har lekt med lite trikålappar läs: rester .... Det blev ett par trosor i liten storlek.
Fast de blev visst för stora för Johannas premisdocka Lill-Johanna.
Jag sydde massor i denna modell när flickorna var små.
Kul att hitta igen mönstret igen.
Bebis kläder är ju sååå roliga att sy.
Jag gör en liten garderob ibland - mest  för att det är så roligt.
De försvinner oftast ganska fort så det är ju ett tacksamt projekt.

Nu ska jg leta fler "trikå-scraps" o se om jag kan göra mer saker....
Kramelikramisar alla o ta hand om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Det är bättre att vara inne och sy idag,så förhoppningsvis slipper man akuten!!kram

    SvaraRadera
  2. Härliga trosor! Jag sydde nästan alla barnens trikåkläder när de var små. Jättekul!!!
    Kram Maja

    SvaraRadera