lördag 7 juli 2012

Mycket - lite mycket -inte mycket

Trevlig helg!
I går hade jag lite roligt i alla fall -
Jag träffade en kompis som nyss skaffat sig hund - 8 v o sååå mysig ;-)
Det är ju nästan så jag skulle kunna tänka mig ny hund ...
Men ... Mkt jobb ... Orkar jag ???
- näääh - tror jag ska avstå o hålla mig till katt - åtminstone som det är nu...
Inte så värst mkt gjort rent kreativt har det blivit heller ... Om man inte räknar med resa till Johanna o klippa hennes hår lite o äta o umgås en stund - det var mkt trevligt i alla fall ;-)
I går följde jag med Leena till "Gusselby Annorlunda" campingplats vid Rossvalen- där var det Tacobuffe till en human kostnad och mycket gott o trevlugt. Leena o jag var efter maten till hennes gubes föräldrahem som de köpt o nu börjar göra fint i ordning. Där fikade vi... Mkt trevligt...
Kom hem ganska sent m rullator - mkt praktisk sak då man har ont.
Sen blev det inte mkt mer gjort ...
Jo jag har broderat en liten mus till en pekbok åt barnbarnet...
Pust drt var mycket att skriva om just inte mycket - hihi
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar