måndag 16 juli 2012

Lite sol i alla fall

I går var jag med till skogen o plockade lite blåbär o lite 
kantareller...
I dag har jag gjort en kantarellpaj.
första försöket - har faktiskt aldrig gjort en paj med kantareller tidigare....
ngn gång ska ju vara den 1;a av allt så ...
Ja den blev ätbar...
Kommer o smaka godare i kväll när den fått gosa till sig lite tror jag...
Klänningen till Alice har jag nästan nästan klar - eller i vart fall
så färdig som jag kan göra den utan henne.
Skööönt
Bara jag inte får för mig att nej det där får jag sprätta upp o göra om -
ganska vanligt då man tittat på grejerna ett tag, att man hittar ngt litet som man retar sig på..

Men i dag skall jag ta en slappardag o inte göra ngt alls känns det som.
Skönt o va ledig lite också.
Kramelikramisar alla o var rädda om er o varandra!!!

1 kommentar:

  1. Ser gott ut med blåbären och kantarellerna med såklart :)
    Kram

    SvaraRadera