söndag 22 juli 2012

Solen skiner

Även i dag har solen klivit upp o molnen blåst iväg...
Skönt!
Sol behövs så man får vara lite glad!
Mina dagar känns lite stressade för tillfället.
Mycket plock o grejer som skall bli färdiga.
Lite umgänge med vänner måste man ju också hinna med ;-)
Jag har fått se jättefina bröllopskläder - sydda  på
Filippinerna. 
Vilket hantverk med pärlor o spets o broderier o grejer.
Wow va kul o se.
Nu får jag återgå till mitt eget hantverk -
känns som om jag inte på långa vägar klarar att göra
kläder längre......
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!



2 kommentarer:

  1. Nej, inte glömmer jag dig, Anki!
    Fin bild på vackra blommor!
    Här ska sys, men klädsömnad tror jag att jag lagt på hyllan!
    Fast vem vet...
    ...Orsa kompani brukar ju inte lova något!
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Syr du inför din kommande Danmarksresa då förstår jag att du stressar som vanligt, men ta hand om dig

    SvaraRadera