fredag 29 juni 2012

Finklänning ...

Jo pyttsan va bra jag är :-(
Kommer då rakt inte på hur jag ska få till det... O inte blir det bättre av att
jag inte har Alice här o kunna prova på:-(
Nederdelen är ok o avprovad så där är inga problem - men överdelen - suck!
Vet inte hur jag ska fixa med sidorna o fallet mitt fram o på skrådden o allt.
Måste ju få säga att det är sällan jag går bet på ngt konstruktionsmässigt så det känns ju lite B med detta.
Precis som o slå huvudet i väggen - tankestillestånd helt enkelt..,
Får nog roa mig med tv eller ngt så kanske det lossnar..,
Ha de gott i helgen!
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att den överdelen ser fin ut, men visst är det lättare att ha någon att prova på!
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ut att bli riktigt fin, hoppas du får till det. Ser fram emot att få se resultatet.

    SvaraRadera