torsdag 14 juni 2012

I dag kommer

Alice o Noah!!!
Vad det ska bli kul att få rå om dem i
I alla fall ett par dagar hoppas jag.
Tåget är i Örebro om ett par timmar - så kanske hon kommer om 3-4 tim. Då.
Man måste ju antingen byta till buss
eller annat tåg för att komma hit därifrån.
Men bäst hade ju varit om hon hade kunnat få skjuts med bil förstås...
Jag blir ju jätteuppspelt förstås o det som jag inte trodde jag skulle hinna med - ja de var såklart färdigt före 7 i morse - haha ...
Så då började jag fixa med lite annat o kom på att - jag kan ju göra en boll!
Sagt o gjort - även den färdig o ligger nu o längtar efter små händer som kramar den ;-)
Vad ska jag göra nu då ???
Tralala.. Får ta en joggingrunda kanske - NÄ STOPP O BELÄGG!!!
Jag är ingen sportig typ så det där ska vi genast glömma!!!
Något hittar jag nog på - en kopp kaffe i vart fall - lite mjölk o havregryn får jag nog oxå fixa så grabben får sin gröt!
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Ohh så mysigt att få rå de dina ;) Fin boll!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  2. Tack mamma för Noahs fina boll och för allt annat du gör för oss hela tiden! Du är bäst och Noah älskar bollen! :) Kramar

    SvaraRadera