onsdag 27 juni 2012

Mkt som varit ...

Jag har ju haft storfrämmat i några dagar nu.
Alice & Allan och lille Noah.
Nu är han aktiv den goe killen - full fart överallt hihi ...
Blev ingen tid att bara "sitta" helt enkelt.
Men roligt har det varit!
Trots att den goe grabben fått tillbringa tid på akuten på USÖ och på barnavdelningen där...
Första gången blev han inlagd med vätskeersättnings sond ner i magen - bara ett par dagar efter de kommit.
Det va ett jobbigt dygn att behöva se honom sådan..
Sedan fick han prickar o blev uppsvälld ( men då var de inte här)
Det var ngt allergisk reaktion... Antihistamin o hem ...
De kom sedan tillbaka hit efter ett par dagar o var kvar till dagen innan de skulle tillbaka till DK.
Men Midsommarafton var vi i Siggebohyttan - ett mkt gammalt
Bergsmanstälke med gräsbevuxna tak o traditionellt midsommarfirande - mkt trevligt o fint väder.
Jag var oxå barnvakt/nattvakt åt Noah ett par dagar. Jättekul!
Nu försöker jag komma igång med vardagen igen - i morgon all tvätt...
Jo o så ska jag sy färdigt klänningen Alice ville ha uppsydd... Hon ville ha en "finklänning" ... Får se om jag klarar av det- den är lite speciell i modell o material tycker jag ... Får förska sortera bilderna senare när jag inte är mobil;-)
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. Ja, det var inte kul med sjukhus.. men allt annat var bra :) Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Stackars lille kille som blev sjuk. Annars verkar ni ju ha haft det mysigt.

    SvaraRadera
  3. Skönt att det ordnat sig med pojken.
    Bilden på dig och honom med midsommarkransar i håret är jättefin!
    Vill bara tala om att din gåva till mig används hela tiden, men inte till hundmat som du föreslog;-)!
    Jag är så glad över den!
    TACK och KRAM

    SvaraRadera