fredag 2 mars 2012

Vackert-blåsigt...

Ja så har jag gjort det igen ...
Varit ute o gått med en kompis alltså ..
Leena o jag gick hemifrån mig o hela strandpromenaden o tillbaka på en paralellgata.. "Hela" 2.83 km enligt min nya app - Endomondo. Kul grej- den räknar ut kaloriåtgång , avstånd , genomsnittshastighet , visar på karta vart jag gått o så... Leena går med krycka o jag går långsamt men ädå så hade jag gjort av med 176 kcal enl appen- kuul;-))
Jag har t. O.m. Lyckats med att hinna se sista delen av Hem till gården -
det har varit lite spännande att se nu ett tag - men vilka livsöden o intrigmakeri ... Nu ska jag försöka ta tag i lite kreativitetsövningar haha... Har varit dåligt med den på sista tiden
Längtar mest bara efter att få se mitt minsta barnbarn Noah IRL ... Snart så får jag se mer än så här.. Kramelikramisar alla !!!
Ta hand om er o varandra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar