torsdag 8 mars 2012

Haha!!!

Så får vi snö igen! Lurad känner man sig!
Jag har inte gjort just nägot kreativt
På sista tiden egentligen .
Jo jag har gjort ett block från min BOM. Det är kul att lära sig nya saker. Detta är ett foundation block. String block.
I övrigt far jag omkring o förbereder min resa till barn/barnbarn i KPH.
Det skall bli sååå kul att se dem nu. Det var ju ända sedan före jul som jag
Träffa dem senast. Mkt händer ju på ett par mån när barnen är så små. Vi "ses" visserligen på Skype o leker "tittut" men det är ju inte detsamma som att träffas IRL ;-)
Fick förresten reda på att det är symässa i Malmö den 16-18 mars så
Nu blev det stor beslutsångest. Vi ska visserligen till Malmö på fredagen men vete 17 om jag får med mig dottern till symässan. Får bearbeta henne mer tror jag.. Jag har ju aldrig varit på ngn symässa tidigare så det hade varit kul att gå. Men vi får se - jobbar på det ;-)
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!




1 kommentar:

  1. Ut o lek i snön ;)
    Uppfriskande med snö....usch skoja bara.
    Man blev lite snopen när an tittade ut idag.
    Det blir inne dag idag -helt klart.
    Haade gött!
    Kram

    SvaraRadera