måndag 26 mars 2012

Hemkommen från Köpenhamn

Ja så är jag då hemma i min lilla
Ack så tomma o tysta lägenhet i Linde igen.
Jag har haft en underbar tid i Köpenhamn med mitt 
lilla barnbarn Noah
Som var på bushumör här på korten.
Såå härlig liten kille som snart blir 8 mån.
Ja naturligtvis var min dotter lika mysig hon 
naturligtvis hennes pojkvän också.
Inte att förglömma!
Det hela var mkt trevligt o vi hade  härliga stunder 
tillsammans Noah o jag  på morgnarna 
så att föräldrarna fick sova lite till.
Vi läste o lekte o kikade lite på tecknat barnprogram ...

På dagarna var vi annars ute o gick rätt mkt.
Jag klippte mitt långa hår---snyft,,,
Mina glasögonbågar gick sönder så jag fick köpa nya dyra Sand bågar...

Åt lunch på Jensens o ngt annat ställe.
Köpte lite kläder...
Köpte lite tyg till en dyna till Noahs matstol o så sydde jag till den efter ett mönster jag rita själv.
Blev nästan som den skulle o Noah provsatt i den när han åt.

Våren hade kommit lite längre där än här.

Vackra vårblomster utefter Rådhusets vägg.

Allan o Alice fick ledigt en kväll för
att gå på bio o då fick jag vara stolt barnvakt.
Det funkade jättebra!
Jo o så varjag till Symässan iMalmö men det får jag nog skriva om i morogn.
Känner att kl börjar bli kudd-dags o ögonen kliar...
Kramelikramsiar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!!



2 kommentarer:

  1. Hjälp vad ni har hunnit med mycket och vad han är gullig.
    Alice o Allan gillade väl att dom fick lite sovmorgon samt att dom kunde få smita i väg på bio när du satt barnvakt hoppas att du njutit av tiden ni haft.... det är du värd...

    SvaraRadera
  2. Underbart att va med sina nära o kära :)
    Fina kort på lill killen :)
    Men det va kul att se dej hemma igen,har sakna dej //kramiz

    SvaraRadera