torsdag 15 mars 2012

Rapport från ett grått

Köpenhamn.
Ohhh - vad mkt jag får vara med om här.
Jag har varit o klippt mig


jag har varit på massage

vi har ätit på Jensens
o vi har åkt buss o gått kors o tvärs  i stan.
Men Bäst av allt är mitt lilla barnbarn.
Kolla vilken lycka med sin nya leksak som mormor varit delaktig i...
Vad roligt det är med så glada barn.
En bild från då Noah o jag busade med mobilen.
Han var verkligen mysig då.
Nu hoppas jag att allt går bra i mrogon eftersom vi har bestämt att jag skall gå på symässan om det går.
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Full snurr - va roligt!!!
    Hoppas det var roligt att gå på mässan får skvallra om det :)
    Ha det gött o hälsa //kramiz

    SvaraRadera
  2. Ni är nästan lika korthåriga nu du och Noah

    SvaraRadera