söndag 18 mars 2012

Symässan ...

Jo visst var jag på symässan i fredags!
Jätteroligt och jag hade helt suveränt sällskap också . Tusen tusen Tack!
Carmen Å för ditt trevliga sällskap o din kompis Inga-Britt också!
Du må tro jag är tacksam.
Jag köpte ett set för att göra mugrugs med muffins o en dresden-linjal.
Inte storshoppat precis även om jag hade velat o kunnat ;-) men det vart så mkt intryck som skulle tas in så jag. Kom helt enkelt av mig - hihi.
Vi tog ju kort utanför - men dessvärre har jag varit så oförutseende så jag glömt kabeln till kameran - suck - så de får bli inlagt senare.
En bild hade jag i mobilen så den får bli inlagd här så länge.
Det var en härlig upplevelse på mässan i alla fall.
Tack för fikat o för att Du tog dig tid med mig - hoppas kunna återgälda vid tillfälke!
Kramelikramisar alla!
Var rädda om er o varandra!!!

4 kommentarer:

  1. Tack själv för en jätterolig dag Anki! Jag hoppas vi kan göra om det någon gång. Jag tog ett foto utanför mässan och så tog jag ett foto på vad jag handlade som jag lägger upp i bloggen lite senare.
    Kram och hälsa till din rara dotter.

    SvaraRadera
  2. Det är en härlig energi-kick att gå på mässa!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  3. :) Va kul att det va bra.
    Ser fram emot bilder o skvaller :)
    Ha en bra dag//Kram

    SvaraRadera
  4. Det hade varit jätte kul att få se allt fint
    men du får berätta allt när du kommer hem,,

    SvaraRadera