söndag 24 juli 2011

Söndag = regndag...typiskt...

I dag är ju dagen som skall vara solig o fin för alla som jobbar under veckorna.
Men inte då.
Vad trist det måste vara för dem...
Tur att jag får vara "ledig" alla dagar.
Inte för att det blir så värst mkt mer gjort för det men det gör inget tycker jag.
Jag kan ta igen det en annan dag - eller...
Varför i hela fridens dagar blir man sååå lat ibland.
?
Tänk vad mkt enklare allt vore om man kunde sätta av en viss tid per dag - syp som när man jobbade...
Men inte 17 gör man det inte.
Jag gör när andan faller på mig o annars så kan jag göra ändå o då blir det som det blir -
Inte bra...
Ide´o kreativitetstorka - dagligen ibland.
Men så får det va så är det ju ingen ide´att gnälla över andra eller ens på sig själv egentlgien.
JAG
har ju valt det.
Sitter just nu o draar mig för att göra ngt överhuvudtaget.
Försöker att hitta på annat än det jag borde hela tiden.
Hihi-
nu ringde grannflickan o fråga om jag ville gå en promenad  med dem(hon o hennes mamma alltså) till Lidl.
Naturligtvis fick jag en anledning att slippa göra det jag tänkte så jag nappade direkt.
Kul att få sällskap på promenaden också.
Tur jag har mina grannar de är underbara.
Så nu slipper ni mig också haha
kramelikramisar alla
ta hand om er o varandra!!!



2 kommentarer:

  1. Här i Stockholm har vi en helt underbar dag. Lite mulet tidigt imorse men nu finns inte ett moln på himlen. Enda nackdelen är att det blåser som bara den.
    Kram

    SvaraRadera
  2. såna dära dagar har ju jag med ibland he he.
    å regnigt då har man inte heller lust med nåt

    SvaraRadera