lördag 30 juli 2011

Äntligen...mormor!

Så har då min  o Alices o Allans låånga väntan givit ett
helt underbart resultat...

En liten kille på 3.118gr
49 cm lång
hälsade på världen kl 01.52 i natt den 30 juli 2011.
Så nu är jag mormor också.
De mår bra både mor o son.
 Självklart även fadern som var alldeles slut o somnade nu på morgonen. 
Jag har sett bebben "nästan live" via Skype.
Mkt hår under den där förjordade mössan de alltid ska ha...
Åhhh - vad jag kommer att längta massor till  när jag får resa o hälsa på dem.
Skall bli så  roligt att få hålla om honom.

Kramelikramsiar alla o
Ta hand om er o varandra!!!






7 kommentarer:

  1. Grattis Mormor
    så söt kille.

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiskt!!! =)

    SvaraRadera
  3. Grattis till er alla.
    Min "busunge" är nu 3,5 år.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till er alla den lilla har du väntat på länge::::

    SvaraRadera
  5. Grattis till det lilla underverket! Han ser jättesöt ut. Är säkert lik sin mormor :-) Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Grattis mormor till det lilla underverket!

    SvaraRadera