torsdag 14 juli 2011

Brrr!

Brrr!!!!
Va kallt det är i dag
bara 12 grader nu o i morse var det bara 8 ...
Jag som hade för mig att det skulle vara Sommar ute nu!
Men solen skiner ju så vi får hoppas det stiger lite.
Nu har jag i alla fall fått min overlock(den ena) att fungera igen .
Pust va skönt...
Har gjort de där "mörkläggningsgardinerna" till husvagnen klara.
Det känns skönt när man gjort klart ngt.
För övrigt blir det mest att vara ute när det är varmt.
Men visst kliar det i fingrarna att få sätta igång med ngt.
Sitter o kollar in alla broderi- sidorna jag har o tänker att det där vill jag göra o det där o det där....
känns kanske igen? VA?
Hahaha!!!


Mina flickor i den Danske solen...
Saknar dem....
Kramelikramisar alla o var rädda om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. Ja de känns igen de där att de o de vill ja sy hi hii. Har nyss kommit hem från mataffärn, tror jag skall torka ett fönster idag, de får väl räcka med ett .sen har man kanske gjort sitt dagsverke ha ha

    SvaraRadera
  2. Ha det gott!
    Här spöregnar det och är rätt så kallt också!
    Tur att man ska gå och lägga sig nu!
    Kramen

    SvaraRadera