lördag 23 juli 2011

Jag har inte ord...

Det är otäcka saker som händer i Norge tycker jag.
Hemskt för föräldrar o syskon o ja  familjerna vännerna över huvudtaget
.Jag bara önskar att sådan grymhet inte fanns!
**********

Själv har jag inte lyckats åstadkomma så värst mkt...
lika bra det kanske..
jag hade säkert bara lyckats göra fel eller klippa sönder ngt tyg eller ngt annat tok.
Jag har liksom inte haft ngn riktig geist att göra ngt eller ens va riktigt social ..
Det
beror nog på att jag börjar bli nervös för min dotters förlossning...
bar ca 3 v kvar enligt beräkning  - men hon har förvärkar o så..
Man kan ju aldrig veta när bebisen bestämmer sig för att hälsa på omvärlden med egna ögon..
*********************
Jag vet att jag talade om att A satt o klippte lite lappar o greja när hon var hemma sist.
NU
har hon gjort en kudde av dem.
Duktigt gjort!


Som stolt mamma så får jag ju säga att den blev jättebra!
Oj - det lät kanske dumt men jag menar verkligen att den blev fin!
Tycdker hon varit duktig - hon har inte fått ngn hjälp av mig utan har gjort den efter
"eget huvud"
Klart godkänt tycker jag.
Kul att ngn av barnen går i mina fotspår
(o hon lät t o m mig få kliva ur dem först..hihi (inga onda tår))
Ha det så gott o var rädda om er o varandra!!!
Kramelikramisar!!

2 kommentarer:

  1. Kudden är jättefin och allt ska nog gå bra för din tös!
    Visst är det jobbigt när man inte har någon geist!!!
    Ta hand om dig!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Roligt att din dotter är tyg intresserad.Kommer nog flera skapelser från henne!!ha det och kramar

    SvaraRadera