tisdag 9 oktober 2012

Dagarna kommer - Dagarna går

Den ena dagen är den andra lik .,
För det mesta i alla fall;-)
Scrappie - min katt - växer o frodas o blir busigare o busigare.. Känner mig som en nåldyna emellanåt :-)
Har tappat geisten med kreativiteten lite.
Beställde en ny pressarfot hos Skövde Symaskiner (där jag köpte min Janome) .. Skulle ta ca 1 v trodde han
Såå nu bara väntar jag. Den borde komma i morgon eller så. Betalt o klart o de känns bra - då är det bara leveransen kvar;-)
Har som sagt inte gjort så mkt.
En mössa till Ishans födelsedag - egen stygnsättning. Alltid ngt.
Bättre än inget ändå. De fanns att köpa på marken - men de missa jag förstås.
Nu ska jag försöka mig på en ryggsäck till Noah. Han har ju börjat på dagis nu när mamma Alice börjat jobba igen.
Får brodera Teletubbies på den för de är Noahs favoriter.
Väntar bara på pressarfoten - den gamla hade ju spruckit o därmed fastnade tråden o ställde till lite då o då...
Skall också försöka mig på att göra en viss ommöblering i syrummet.
Tygkartongerna står för högt upp så jag orkar inte lyfta dem längre..
De får flytta ner i högar på hyllorna i stället.
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

4 kommentarer:

  1. jaa men du så där är de känner jag med, rolig kudde he he, precis att vara tant så kan man ge f.. i göra nåt , kan kännas bra de med att bara sitta o häcka vid datorn som jag gör nu o elda lite i vedspisen. har jobbat så jag var hemma strax före kl 13 , hundpromenad o nu blir de att slöa bara man e ju tant hah aa

    SvaraRadera
  2. <3 kul att du hitta tillbaka :)
    kramizzzzzzzzzzzzzz

    SvaraRadera