måndag 15 oktober 2012

Intet är som väntans tider

Jag väntar FORTFARANDE på min pressarfot.
Ringde till o med o blev lovad o bli uppringd igen ..
Han skulle ringa Janome o sen ringa mig.
Det va förra veckan - har fortfarande inte hört ngt...
Dessutom är ju pressarfoten betald fr o m dagen jag beställde den.
Hur ska jag kunna göra ngt när inte grejen kommer o jag inte får ngt besked ens??? Bara uundrar ...
Suck!
Men en som är glad o njuter är i alla fall Scrappie...
Kramelikramisar alla!
Ta hand om er o varandra!!!

3 kommentarer:

  1. :) he he vilken goding du har :)
    Och du har vela andra grejer o pyssla med tills dina grejer kommer. Hoppas det går fort :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo en del - men vill ju ocå få färdigt lite blandade julklappar eftersom ekonomin inte tillåter några stora inköp ...nu vete katten hur de går ...

      Radera