fredag 21 september 2012

Tomt &innehållslöst ...

Om man inte fyller de med ngt!
Ett tips för symaskiner kanske ?
Jag har länge gått o tänkt att jag skulle köpa TANDTRÅD på metervara...
När jag nu äntligen kommit mig för så -
KOMMER JAG INTE IHÅG varför jag skulle köpa den !?!?
Har tandprotes så det var inte därför...
Men så talade jag med kompisen o vi kunde gemensamt komma på varför ;-)
Tandtråden är jättebra till att rensa mellan
De där plattorna vi lägger tråden mellan då vi trär symasinen!!!
Dagens braohatips alltså!
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra !!!!

2 kommentarer:

  1. Nu vill vi se ett nytt inlägg!
    Ryck upp dej och fyll livet med liv:)
    man lever bara en gång!!!
    Upp o hoppa!!!
    Kramizzzzzzzzzzzzzzz
    sitter o väntar här nu ;)

    SvaraRadera