lördag 8 september 2012

Nu bara måste jag

Få skriva av mig lite o få visa lite bilder.
Förra lördagen var jag på bröllop!
Mina vänner Isabel & fredrik gifte sig!
Ishaan - dottern var tärna. Det var så fint o lite speciellt då de hade en fillipinsk präst o kläder från Fillipinerna.
Jättefint o lite humoristiskt då prästen hade mkt humor.
Jag broderade en bröllopstavla till dem.
I dag har jag ääääntligen fått hem min
efterlängtade kattunge!
Hon heter Scrappie o är 12 v gammal.
Jag är verkligen glad. Hon är såå mysig och har redan gjort sig hemmastadd. Ätit varit på lådan - varit med på Skype o lekt o ligger nu bredvid mig i soffan!
Lyckliga jag!
Kramelikramisar alla!!!
Var rädda om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Roligt med bröllop, en fin liten familj.
    Ditt katt ser så söt ut, men som allergiker så fixar jag inte katter alls.
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  2. såå söt kattunge du har fått

    SvaraRadera