fredag 24 februari 2012

Jippie...

Jag hitta visst datorn igen!
Men bara en snabbisvända...
Har varit mkt jox o pox att göra ett tag nu.
Bl.a. har jag försökt hitta alternativa sätt att kunna ta sig till o från Köpenhamn...
Ser lite halvilla ut...
Sj är väldigt dyra med så knapp tid i förväg - där ska man helst boka 3 mån innan för att komma ner i 
rimligt kostnadsläge..
Man är ju inte mer än sjukpensionär :-)
Pensionärsrabatt finns tydligen inte längre.
Men men...
Nu har äldsta barnbarnet hunnit fylla 7 år!
Då känner man sig ju ännu äldre än man gjort innan upptäckte jag...
Nåväl 
bara att slicka såren o gå o gömma sig med andra ord.
Man kan ju inte visa sig så skrynklig i nyllet som jag blivit -haha -
Näe skojar bara.
Alla blir  vi äldre men ibland skrämmer det mig.

Huvva!
Nu ska jag bänka mig framför tvn o se om jag hittar ngt intressant att se.
Kramelikramisar alla !!!
Ta hand om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Du vet väl att vi är aldrig äldre än 28 ... Eller hur man känner sig.... Kram på dig också

    SvaraRadera
  2. Vad ska jag då säga Anki? I april månad blir mitt äldsta barnbarn 17 år och jag får inte ihop matematiken längre. :)
    Hoppas och håller tummarna för du hittar något bra sätt att åka men det finns väl inte så många valmöjligheter, med buss tar det väl alldeles för lång tid. Vet att barnens kusin åkte från Tjeckien (Prag) med en buss som tog honom hela vägen till Malmö men det tog många timmar.
    Kram

    SvaraRadera