tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag i dag...

Vilken dag!
Jätteroligt!
Först kom Leena o vi var iväg o tog en fika
på Frosts med kaffe o Lindes godaste Semla! 
Tack för det Leena!
Sen kom Towa o lämnade av en glassburk -med ngt av det godaste jag vet
Paltbröd fläsk o vitsås!!!
Mums!
Snacka om överraskning.
Vi talade om det förra veckan att vi faktiskt båda var sugna på det.
Så tack vare henne o hennes
 mamma så fick även jag det.
Tackar Towa!
Senare på em så ringde Gabriellas dotter Zina o bad mig komma på fika!(mamma som sagt)
Tackar för det o trevligt sällskap o tårtbit med gelehallonhjärta!
Så som ni ser har jag haft en jättetrevlig dag med massa vänner.
Jo o nu på kvällen kom min granne Johanna o hennes pojkvän upp o vi tog en
 fika hos mig - det var också trevligt.
Dessutom - det bästa av allt -
Jag har talat med Noah på 
Skype o lekt lite "tittut" med honom 
Det är så roligt att se honom vara så "med".
De är ju hemma igen från Thailand nu så jag hoppas det blir oftare med dessa samtal.
Hoppas ni alla haft en bra dag i dag.
Det har jag  haft i alla fall.
Tack alla!
Kramelikramisar alla!!!
Ta hand om er o varandra!!!






4 kommentarer:

  1. Paltbröd med fläsk och vitsås. mmmmmm. De kan få skicka en låda till mig också.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv för en trevlig förmiddag :)

    SvaraRadera
  3. Kram på dig, Anki!
    Det ser ut som att du har fullt att göra!
    Ha det så bra!
    Maja

    SvaraRadera
  4. Hoppas att maten smakade,,,
    Ta det lite lugnt nu så att du inte stressar
    kul att Noah börjar kommunisera (förlåt stavning)

    SvaraRadera