torsdag 16 februari 2012

Dagen då inget blev gjort - nästan


Detta är det 3:e blocket i min BOM jag följer...
Men kameran återger dessvärre 
INTE färgerna ordentligt.
Det är inte en grå färg utan brunbeige. Samma färg i de andra 2 blocken.

Men hur det  nu är med färgerna så är det ju faktiskt 
lite kul att göra detta eftersom
JAG LÄR 
 mig att göra lite olika block som jag inte kunnat göra tidigare.
Himla roligt.
Nu har jag ett block till för februari att göra o det får jag väl
skjuta lite på så de inte tar slut för fort 
för då får jag ju vänta sååå länge på nästa uppsättning.
Nu skall jag nog ta o knyta mig för i dag. 
I morgon skulle nog min dotter J komma hem o hälsa på o det blir ju så kul
 så då får jag inte vara uttröttad så jag blir tråkig att vara med ...hehe
Kramelikramisar alla!!!
TA hand om er o varandra!!!

1 kommentar: