söndag 11 november 2012

Släkt träff

Det blev visst lite av en släkt träff i går.
Alice kom med Noah till Johanna i fredags o i går fick jag nöjet
att åka in till Örebro o träffa dem  - 
och - 
Min kusin Marie o hennes man Mats o deras dotter Isabelle.
Isabelle bor också i Örebro.
Vi gick till  "Creperiet"  och
åt o fikade.
Galette o crepes m banan o glass..




Johanna lekte i deras barnavdelning med Noah o gav honom mat o så.
Riktigt duktig moster.



Jag hade gjort en liten "dagisrygga" till Noah och en "pippitröja"
De måste ju testas och godkännas.

Heelt OK alltså!

I dag får jag vara hemma o ta det lite lugnt.
Lika sköntdet för här är såå trist o blött o grått väder, så
man vill rakt inte vara ute mer än nödvändigt.
Kramelikramsiar alla!!!
Var rädda om er och varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Det var en fin ryggsäck som Du har sytt, tycker jag. Den verkar vara i lagom storlek dessutom.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Tröjan verkar att passa bra. Ryggan blev ju perfekt..
    Det gilade han väl.

    SvaraRadera