lördag 3 november 2012

Blivit lite sytt nu

Nog för att jag tycker att jag suttit mkt vid maskinen - o "Tjabo" klagar ju inte heller.
Men  - inte har det blivit sååå
mkt gjort ändå.
Jag har nog haft lite för mkt annat hyss för mig ...hihi...
Men här är bilder på de senast sydda alstren.
Mugrugs från Cute Embroidery
Färgerna är inte riktigt rätt för egentligen går de i bruna nyanser.


Tomtarna är lite förstorade  typ 10% o då 
blev de lagom som "prydnadsgrytlappar" annars var de ju mugrugs de med...

Kul är det o göra mugrgs o nyttiga med.
Jag hatar ju ljudet från en mugg som sätts direkt på ett glasbord - huvva - 
dessutom blir det småsmå repor i glaset varje gång o de
slipper jag ju nu.

Kramelikramisar alla!
Var rädda om er o varandra!!!

2 kommentarer:

  1. Ugglorna är jättefina!
    Det är väl tomtarna med, men jag tror ju inte på tomten så de lockar mig inte lika mycket som dina fina fåglar!!!
    Var rädd om dig själv, Anki!
    kram

    SvaraRadera
  2. Dina mugrugs som är två gulliga ugglor var fina, tycker jag. Det är goa färger på dem.

    Dollandesign

    SvaraRadera